tvåtusenelva

1 Januari 2011. Vaknar upp helt sjuk och trött, känns som om min hals blir manglad när jag sväljer. Men vad gör väl det, då kan det ju bara bli bättre (peppar peppar)! 6e Januari åker jag till Åre för att åka massa skidor och fira min fina Andrea Forssman som fyller den 9e. Så jag har inte direkt mycket att deppa över, jag l-ä-n-g-t-a-r.
Dagen har jag spenderat i soffan, har fortfarande mjukisar på mig. Har gråtit och druckit oboy om vartannat. Jag är en väldigt blödig människa för er som inte riktigt vet om det, kan gråta för det mesta, både lyckligt och sorgligt.
Imorgon ska jag jobba, så snälla snälla låt min hals bli bättre så att jag orkar vara trevlig, får trycka i mig några alvedon innan jag går iväg.. 

Så ja.. vad önskar jag av detta år?
- Jag vill inte vara runt människor som bara stjäl energi, har jag fått nog av. Vill umgås med alla mina fina som ger mig så mycket och gärna träffa lite nya människor.
- Att jag tar mitt körkort
- Att få jobba hårt och spara pengar till ev. resa, lägenhet eller vad jag nu kan hitta på
- Att jag ska bli bättre på att laga mat

En sådan här dag när man är ensam i sin lilla lägenhet så kan shout out louds hålla en sällis, väldigt angenämt.




fridens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0