potatismos

Älskar big bang theory<3 Det värsta med att vara sjuk (som ungefär 90% av sveriges befolkning verkar vara) är att man blir så förbaskat uttråkad. Det roligaste jag har gjort idag är att plugga teori och handla(!). Jag säger bara det.. Jag känner mig ju pigg liksom halsen neråt men åååh. Jaja, tröstar mig med att i övermorgon anländer jag i Åre fjällby och möts av fina DruxaN^, då kommer dessa dagar vara över. Dock ska jag få ugnsfalukorv och hemmagjort mos med god sallad till middag så det hade defenitivt kunna vara värre.

Nån dag när jag känner mig kreativ ska jag nog måla en tavla jag kan ha i mitt rum när jag har gjort om. Min mamma flyttar hemifrån i juni så innan dess har vi bestämt att göra om lite så det är fint här när lägenheten är bara min. Veri good. Vill ha ett ljust men mysigt rum med massa ljus och tavlor och kort. Ska skriva ut tre bilder från australien och sätta upp. Åh.

Nu ska jag kolla klart på big bang theory och sedan assistera min kära mor i köket.
fridens liljor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0