den glömda gamla E4an mot norr

Jag fick inte vara ledig i måndags! Dom ringde 08.10 och frågade om jag kunde komma in 9.45 och jobba till 20.30.. jättegärna. Det gick iallafall bra och im gonna get cashflow (förhoppningsvis).
Idag är jag däremot ledig, och imorrn också (hittils) men imorrn äre tandis som gäller och eftersom jag är över 20 så måste jag betala för första gången, där försvann mitt kapital ;) äh, får bara hoppas att det inte är något hål eller så. Ska fika med min fina kusin idag om hon nu svarar någon gång (hon jobbar natt så i think she's still sleeping) i detta fina väder, katastrof! Ska sluta svamla nu iallafall. Jag ska nog bara njuta idag. :) Fred ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0