you've got a paradise inside

Först av allt: Spela aldrig, ALDRIG handboll på tom mage! Fyfan aldrig mått så dåligt som i halvlek på matchen idag. Som tur var fick jag ett äpple och var redo igen. Jag har aldrig varit bra på att äta frukost och när man då har en "tidig" match så blir det jobbigt. Och nej jag är inte dum, jag fattar ju själv att jag borde äta men ibland så går det inte bara.

I fredags fick jag spontanmiddag och vin av Andrea2. God tacos och faktiskt, mot all förmodan, väldigt gott vin! Lyxigt att komma hem efter jobbet och bara få det serverat. Brie & kex till efterätt också. Vuxenpoäng: Check.
Jobbade lördag också och sedan bakade jag en kaka som bara blev smet typ, men god ändå :) Fick ett samtal av Moa och bio flev resultatet. Muy bién (vet inte om det stavas så?). Vaknade upp i farsta, matchen gick helt ok men vi vann inte, kalasdags med god mat och kaka. Behöver jag säga att jag är en nöjd tjej? Blir soffmys med mamsen ikväll.

ps. johanna, om du läser detta, jag lånade lite ketchup av dig på jobbet, förlåter du mig? :$





Kommentarer
Postat av: Fröken Fräken

Du får låna hur mycket ketchup du vill! :D

2011-02-21 @ 08:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0