we can swim any day in november

Åh, jag förstår mig inte på mig själv ibland. Jag blir så illa till mods när jag är ensam, missförstå mig rätt, inte att jag känner mig ensam ensam liksom att jag inte har någon utan mer att jag tycker det är tryggt att ha någon runtomkring som låter lite och andas. Så jag blir fett nojig och illa till mods när jag ska sova helt ensam utan någon annan i lägenheten, och nu kommer mamma inte hem försän på söndag. Fy. Imorrn ska jag dock jobba och sedan är det tjejmiddag hos andrea. Ska bli trevligt. Snacka om att jag är nolifer, jobbar typ varje helg för jag har inte råd att säga nej eftersom jag verkligen behöver pengarna.. suck, livet är hårt mot dom hårda. Ba bita ihop.

skulle inte banga på detta, who's with me? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0