sen en tid tillbaka, har jag varit trött

haha jag är så fail. Man vill fan skriva så fort man säger att man inte ska. Och åt helvete om ingen läser.. får väl läsa min egna jävla blogg då! haha. SVÄRMORSAN. Nä.. imorrn äre personalfekke.. typ NÄR blev jag så vuxen? personalfest lix.. vad hände? Skulle egentligen sova för typ 2 tim sen men det blev inte så för att... det inte blev så.

Blir ni någonsin avundsjuka på er själva? Jag blir det när jag blickar tillbaka.. jag var så kreativ och skrev så mycket.. det har bara försvunnit. Eller så tar jag mig inte tid, jag vet inte vilket. Känner mig exakt som Melissa Horn sjunger i Sen en tid tillbaka. Alltså typ ordagrant. Har tom köpt nya möbler fnizz. här är iallafall två texter jag hittade längre bak i bloggen som jag diggar leit, whatcha think bitches?

"Jag är så trött på min syster som säger sig vara tjock,
på alla de meningslösa orden som ändå bara glöms bort
trött på att känna mig maktlös i den värld vi lever i
och att allt och alla ska passa in i en kategori
På att jag drunknar i alla tankar jag inte hinner tänka
och att det inte är någon annans tankar jag får dränka
och till sist så är jag trött på att jag faktiskt är så trött
jag klagar istället för att uppskatta ögonblicken jag har mött"

 

"En vän långväga härifrån är påväg tillbaka
han som stillsamt viskade till mig vem jag ville vara
han som lärt mig om självinsikt
och om vad som verkligen är mitt
för det här inom mig kan ingen ta ifrån mig
något vackrare än vad någon kan föreställa sig
något som har fått mig att lita på den jag är
han som vandrat, vänt om och snart är här
  (igen)
så jag tackar dig hjärtligt för vad du gjort
Kanske ett strå i stacken för dig, men för mig något så stort"


asså haha, kolla min snygga kondomfleezeluva. hAJJ FAJJV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0