i guess that's how the future's done

Jag ljög förut, personalfekken var int förra veckan.. DEN ÄR IDAG! woh. Vuxenissa är på g. Har varit ledig både igår och idag så jag är utvilad. Först äre lunch med melle som väntar och sedan hem och fixa mig lite, vi ska vara på hotellet (där jag jobbar)  vid 5, sen är det middag och boule på schemat och 21.30 är det fri dans. Haha asså melica skrattade åt det hela dagen igår och jag måste väl hålla med om att det är lite fnissigt. fri dans. jahaja!

sitter just nu och dricker te och lyssnar på Nelly - Must be the money. ahah snacka om nostalgi, kommer ni ihåg hans lilla plåster han alltid hade på kinden? HEY, MUST BE THE MONEY!!! jag diggar den iallafall whatever you all basterds say wha wha wha. Jag längtar tills jag ska till thailand. Vore asanajs med lite sol och ba chilla lix äta god frulle utomhus i solen å ba glida ner till playan och stoppa fötterna i det turkosa vattnet. 30 dagar kvar.

Måndag och tisdag är föresten mina första dagar på H&M! Ska bli späännande, lite nervig bara. Men så länge prins salami och apple moosen följer med så är det nog lugnt. Dom brukar liksom ha koll på läget sådär. Träffade föresten en på H&M igår som var på samma informationsmöte som jag inför jobbet på H&M och han var supertrevlig, hoppas jag får jobba med honom nån gång. Så om ni vill träffa mig så hänger jag i västermalmsgallerian mån&tis mellan typ 10 och 18!! jag kommer säkert stå där bakom kassan å se ut som värsta kom och hjälp mig haha HJÄLP nää det kommer gå bra.. man e ju bäst! ;) Fy vad jag babblar *babbelmaja* ska nog hoppa in i duschen snart så man e lite fresh. Kan ju inte träffa min girlfriend som värsta äckelmajan *överanvänder namne maja* HEJDÅ!


jag och melle för minst två år sen? hehe.. SMÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0