better than TV

Måste bara säga en sak, som man kanske inte "får" tycka, men jag är oförskämt nöjd med mitt namn. Isabella Frank. Detta kom jag på när jag skrev det på ett papper idag, det klingar bra, isabella, dä ä najs! Andra namn som jag gillar är:
- Malin (må vara för att en av mina bästa vänner heter det) men det låter så fint, som en blomma, lite sådär guldigt vackert på sommaren ni vet.
- Melica, också en bästevän, men det är så ovanligt och fint!
- Andrea, passar utmärkt på en unik tjej, åh vilken royalty alltså, ba måste va med i liztan
- Erik, av någon anledning är Erik ett av de finaste killnamnen jag vet, fråga mig inte varför
Sedan finns det massa fler superfina namn, men dessa är på min topplista iallafall!

Och sedan, för att få klaga lite också så måste jag berätta vad jag berättade för malin idag. Alltså jag skäms lite för att säga det, men jag har verkligen något emot tjocka människor, och då menar jag inte mulliga personer som har kött på benen (är själv sådan) utan då menar jag FETA människor. Som idag på bussen, stog där i godan ro och lyssnade på Milow - Aye technology som spelar 24/7 blandat med MGMT - Kids i mina lurar, anywhooo, det stog två tjejer på busshållsplatsen, och låt mig säga det så ytligt som möjligt, dom va UGLY AS HELL alltså, jag är väl själv liksom inte snyggast i världen men HALLÅ? fyfään alltså! Den ena va fan så tjock så hon knappt kom upp för trappan när man ska på bussen + att hon fick gå i sidled i gången lix, bara det? Jaja, iallafall satte hon sig bakom mig och samtidigt som hon lökade som fan så luktade hon mint (gillar itne mintdoft) och ni vet sådär sparkade hela tiden i ryggen på min stol samtidigt som hon drog den bakåt för att hon varje gång var tvungen att ta tag i stolen för att kunna flytta på en kroppsdel, SÅ JÄVLA IRRITERANDE, AAH! Tur att man har sin dreamaway ibland alltså så jag bara visualiserade att jag var en stenhård cowboy med cowboyhatt å allt som sakta sakta vänder sig om med såndär kisar-ser-elak-ut-men-samtidigt-iskall-och-jävligt-cool och bara schwishar upp min revolver och sätter den mitt i hennes panna och säger med värsta lugna häftiga basrösen ba "moootherfucker" (lite som i cops) och sen ba HEAD SHOT.. fan va gött alltså, då kunde jag med ett leende lyssna vidare på min musik.



Stay tuned my fellow cowboys
Isabella

Kommentarer
Postat av: Patrik

Haha :)

2009-05-12 @ 19:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0