isn't it ironic?

Alltså jag fattar inte, när jag går i skolan så ba "åååh skönt att få jobba och slippa plugga" när jag jobbar så känner jag "fyfaaan för å jobba, skitjobbigt ju!" hur ska man ha det? kan man inte bara få betalt och leva loppan? ;) HAr iallafall jobbat idag på tryckeriet, fårn 9 till 5, working nine to five hehehe.. eehm iaf så sliter det på mig så sjukt mycket, alltså jag typ faller i koma påvägen hem. Denna vecka ska iallafall bli naaajs, Andreas skiva på onsdag och på lördag ska jag hänga med mina myspojkar ut. Och när andrea ska ha skiva ska såklart jag å mallan fixa oss å föra hos henne, HON E SÅ GO, eheh, hon är bäzt helt enkelt, och nu ska jag vänta på project runway, sen däcka och sedan upp och jobba imorgon igen.. suck.

anywho
dagens låt är: (tamtadam)
Eagles - No more walks in the wood


En nine to five tjej?

Kommentarer
Postat av: andrea

OOH, skivan kommer bli så bra :) vi ses imorgon :D

2009-05-19 @ 16:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0