touch and go

Ooooh seasons come and go, summer turns to snooow, i know youre leaving, touch and gooo (8)
hehe, den går på repeat här men den är så sjukt peppande! Skulle egentligen träna på F&S idag men fanns inga bra pass, men på söndag fanns det dans så jag satsar på det, idag ska jag nog ta en prommis istället. Detta blir, låt mig se nu.. 4e dagen på mitt "godislöfte" tror jag, bra för att vara jag!  Jag ska köra tills min födelsedag den 31 augusti tror jag, dock får jag äta glass men inget snaskigt vilket är jobbigt eftersom jag är sockerberoende som FAN, på riktigt alltså. Anywho, igår vart supermysigt, Jag och M var hos Johan vid 6 ungefär, där grillade vi med honom och Moa och det blev verkligen asagott, dessutom upptäckte Moa och jag att vi var ganska lika, beroende av lypsyl, måste ha vattnet på när man kissar osvosv. Sedan kollade vi på Du, jag och Dupree som gick på 6an, den var faktiskt riktigt bra, jag brukar tycka att komedier kan vara väldigt cheezy och likadana lix men icke, och owen wilson är ju faktiskt riktigt rolig så :)
Idag planerar jag en prommis nu snart, sen lite frulle, sen ska jag nog till ringen en sväng och checka lite grejer jag kollat på förut, sen ska jag möta upp M vid gullmars och åka ut till vendelsö där vi ska äta middag med mamma och hennes kille, mysigt! Sen blir det nog sovtajm @ M's place ikväll.. en vecka utan att få skeda lite är svårare än man kan tro ;)

Hur lång tid tar det innan sockersuger försvinner egentligen?


tryck som kommer sitta på en t-shirt på måndag, ser man att det är jag?;)

Until later
Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0