he's a copycat, trying to steal my soul, hes to fat to rock'n'roll

Sitter och diggar till Copycat - copycat som är otroligt fräck, och ännu en gång fasar jag inför morgondagen, måste jag ha världens bästa vänner - och sedan skiljas från dom i 6 månader? Nä, vetuvad! Fikade med bullisarna idag, dvs. Mallan, dea och fanny (och lite jonte på slutet men han hör inte till min bullskala). Skrattade så jag fick ont i magen, vilket gör det ännu svårare att jag ska vara utan dom.. säger bara ve och fasa men jag har såklart min underbara fina otroligt fräsiga och mysiga vän melica (som dessutom efterlyses? vad hände med att ringa när du kom hem?). Anywho, jag har liksom inte så mycket att dela med mig av men kan lägga upp lite bilder som beskriver mina dagar litegrann.. så kan ni ju gärna fråga om ni undrar något. 












ps. schizo väder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0