onödigt? ja.

Satt just och kollade igenom mitt album där jag har alla bilder på mig själv här på datorn och kom fram till att jag haft en herrans massa frisyrer och färger, dock finns inte alla dokumenterade men tänkte bjuda på några :)

 
först körde jag snedluggen, detta var kanske 2006


körde lite lugg och mörkt hår, medans jag körde lite indiestyle på kläderna, funkade prima


Blev någon slags orange kalufs efter det, allt på utväxt (misstolka rätt)


Sedan blev det långt och fint (vill ha så nu men mitt hår är lååångsamt)


Back to blonde, körde kalufsstilen lite till, denna gång i en blond variant


Sen blev det, jaa.. detta :)


lite back to basics


snedluggen igen..


nu ser jag ut såhär!


Peace

Kommentarer
Postat av: andrea

OoOOOH snyggast nu ju !! heting där ;) !

2009-07-26 @ 00:50:21
Postat av: moomz

söt e du iaf i allihopa =) tänk att det var 2006 som du hade snedluggen?? kändes som igår? O_O

2009-07-26 @ 08:29:31
Postat av: Anonym

Själv har man, ja... längre hår förut och sen från och med typ ettan i gymnasiet rakat, mycket att berätta :)

men fina bilder allihop! kärlek

2009-07-30 @ 17:26:56
Postat av: Kappe

/K ;)

2009-07-30 @ 17:27:40
URL: http://kappishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0