This one's for allie

Sov till 12 idag, tror att det behövdes! Fast nästa vecka jobbar jag 6 dagar i rad i frukosten, Lord have mercy liksom ;) Tycker nästan det är skönt att det är regnigt och blåsigt idag så att man inte får ångest för att stanna inne.
Ååååh, melica ringde igår och gissa vad jag ska få göra? Hennes moster är ståupp komiker och den 28 augusti ska jag gratis få gå på ståupp kamp mellan norge och sverige, HUR KUL? :D Ska träffa trollet på torsdag också, kanske robban å kalle med, very najs.
Just nu håller jag mest på att dö av hunger och vi ska åka och äta thaimat till lunch. Sålänge lite like and dislikes:

Gillar:
-  Att markus mamma är så petig med mat = massa god mat hela tiden :)
- Att få sova ut, så stööört VÄRT!
- Att diadem finns så jag slipper få damp på min lugg.
- Att mallan å andrea verkar ha det sjukt nice i australien
- Malins piercing

Gillar inte:
- Att malin och andrea inte är hemma
- Att jag inte är hos malin och andrea
- Att jag är så fattig och att man måste jobba för pengarna



ser så otroligt muppig ut på bilden, love it!


PEACE


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha du är så rolig! saknar dig lilla stjärtmuppis!

2009-07-24 @ 12:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0