ben thomas, ezra, emily posa

Har nyss sett på Seven Pounds, igen. Den filmen är nog den bästa filmen jag sett, Will Smith må vara med i scientologerna och han må ha gjort dåliga filmer som hancock osv. Men, man måste ge honom en eloge för denna film. Jag har suttit och gråtit som ett barn och är fortfarande simmig i huvudet. Tack för en bra film.

Tänkte faktiskt lista mina 3 favoritfilmer (det skiftar lite men just nu):

1. Seven Pounds



2. Pursuit of Happyness (också Will Smith)



3. Shawshank redemption





Tror att jag grät till alla tre faktiskt. Watch and enjoy. Peace

Kommentarer
Postat av: Patrik

Måste ju säga att listan innehåller bland de bästa filmerna som gjorts. Fast jag skulle noga byta ut Seven Pounds mot Schindlers list.

2009-07-23 @ 07:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0