Want you out

>Tänkte gå på religionen 8.20 imorse trots frivillig närvaro eftersom det är prov imorgon och lite extra genomgång hade ju inte varit fel. Men dock kändes det inte lika logsikt när klockan ringde halv 7 imorse så jag stängde trött av den och somnade om till klockan 10. Helt okej!  Däremot tänkte jag kompensera det med att plugga nu, vilket inte riktigt går som det ska.. svårstartat. MEn det är väl så som det brukar, längtar mest efter att mamma ska komma hem eftersom jag inte träffat henne på mer än 2 veckor (har varit hos far min) så ja..

Någon som har något tips på hur man blir jättemotiverad att träna? TELL ME!

Stay tuned.
ISabella

Ps. längtar till shanghai också :/ Ds.

Kommentarer
Postat av: Patrik

om du kommer på ett sätt att bli motiverad till att träna så säg till mig :D

2009-02-04 @ 16:22:34
URL: http://patrikbloggarintepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0