Walk into my life

Ibland så undrar jag varför det inte är så många som läser min blogg, men jag påminner mig själv att jag mest skriver för min egen skull! Tycker det är så knäppt med alla tips om "skriv om en sak så att fler som gillar samma sak hittar till din blogg osvosv." Men om man vill skriva om allt då? ska man inte få några läsare då eller? Jaja skit samma, hej min lilla läsarskala på ca 4 pers *vinkar*

Gick hem från skolan idag eftersom jag inte mår någe vidare.. spydde och blödde näsblod imorse, så kan det gå.
Men efter en macka och lite Laleh i lurarna så är det bättre.. ska skriva lite mer om Amerikanska revolutionen -.-

tål snegaD;
Laleh - Call on me



Later
Isabella

Kommentarer
Postat av: Patrik

vinkar tillbaka

2009-02-10 @ 13:43:30
URL: http://patrikbloggarintepa.blogg.se/
Postat av: Momo

Åh Laleh hon är så söt. Jag har faktiskt sett henne live en gång i tiden på kinateatern =D Hehe, jag har typ lika många läsare... men vi kämpar på hörrdu! pussisarrr

2009-02-10 @ 20:21:42
URL: http://momos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0