take another piece of me

Har inte direkt ådstakommit någonting ännu :) Men ska strax iväg och handla lite för jag ska minsann få tacos till middag! Och mammas kille kommer och äter med oss (spännande!). Sen blir det nog movietajm med Mallan och Dea ikväll, hur mysigt är inte det? :D Alla undrar ju vad man ska göra på alla hjärtans dag, jag ska då romantiskt nog vara barnvakt tillsammans med M åt hans två småbröder, men dom är så gulliga så det gör inget :) Sen kanske vi ska ut och ta en drink bara, känns lagom. Tycker inte om hajpen runt denna dag faktiskt, jag förväntar mig inte ett smycke eller så iallafall.. önska sig nåt på alla <3 dag? Nej, det ska man inte.

Iallafall, ska kila nu, hoppas ni får en fin dag

Aloha cupcakes


Kommentarer
Postat av: Momo

solskens isa =)

2009-02-13 @ 14:00:50
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

du är så fin!

2009-02-13 @ 17:22:16
Postat av: Patrik

Jag som nästan aldrig brukar anävnda nässpray, bäst man inte gör det då!

2009-02-13 @ 18:28:55
URL: http://patrikbloggarintepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0