purr

Wohoohoho, nuhar jag köpt mitt friskis kort, hoppas jag tränar nu också! Skolan suger, kort och precist, nu slipper jag whina om det.

Jag längtar så mycket tills Fredag då Jag, mamma, Jocke, Henrik, Fannie(?) och Jannica ska på improvisationsopera eftersom min kära bror fyller 28 :) Jag älskar improvisationsgrejen, har varit på impro.teater och impro.schlagerfestival och det är sjukt kul! Hade jag haft mer tid hade jag kanske också ägnat mig åt något sådant. Men för tillfället nöjer jag mig med att titta på.

Min bror fyller tjugoåtta
Då har man lärt sig dricka med måtta
Tänk ändå att han är så stor
Så stor så stor min storebror


(vink till kasper också, han e ju också en av mina små läsare)

Kommentarer
Postat av: Kasper

Ja :D

2009-02-18 @ 00:40:39
URL: http://kappishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0