När tröttheten tar övertag

En liten "vers" som jag kluddade ner i Italien för kanske 1 år sen? Skrivit om den lite dock.


"Jag är så trött på min syster som säger sig vara tjock,
på alla de meningslösa orden som ändå bara glöms bort
trött på att känna mig maktlös i den värld vi lever i
och att allt och alla ska passa in i en kategori
På att jag drunknar i alla tankar jag inte hinner tänka
och att det inte är någon annans tankar jag får dränka
och till sist så är jag trött på att jag faktiskt är så trött
jag klagar istället för att uppskatta ögonblicken jag har mött"

PEace

Kommentarer
Postat av: Kasper

Blaow! Pure fire issa.

2009-02-19 @ 16:31:31
URL: http://kappishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0