It's a silly thing to start to swim on your way down



Jag sitter på 4an, riktning radiohuset, mitt mål är marikas. Har mina feta wesc lurar med grymt ljud, då pumpar Tegan and Sara - Sweet November i öronen och hela stadens silhuett blir till en kuliss, nånting som inte finns på riktigt riktigt ni vet. Jag sitter där och hör historien i mina öron medans jag ser på det vackra drömlandet som bara schwishar förbi mitt framför mina egna ögon. Att man kan finna sådan harmoni och se något så vackert på en stadsbuss halv 8 på kvällen mitt bland gamlingar som luktar salami och lök och skrikande småungar, det är pure happiness.

Dagens låt (såklart)
Tegan and Sara - Sweet November

Lev livet, det är så värt det.
Fridens liljor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0