I got to pump it up

Nu är det lördag igen nu är det lördag igen, lalalalalalaa.. OCH alla <3ans dag, men det är mindre viktigt.
Igår hade vi filmkväll hos mallan och det var mysigt mysigt mysigt, hade tänkt åka hem lite tidigare så jag orkade upp till stan idag men har man trevligt blir klockan gärna 2, halv 3. Lika bra det med tanke på hur pank jag är :(
När jag kom hem igår från mallizen så var mamma och mammas kille hemma, dom hade rökt inomhus.. Jag har inget emot att dom röker, det är deras ensak men jag tycker det luktar så fruktansvärt äckligt, och i mitt rum, fastnar på mina kläder.. inte okej. Uach.

Idag kan man tänka sig att jag ska skriva om alla hjärtans dag men tji, det tänker jag inte, ett jippa som jag inte förstår mig på. Istället kan jag berätta att jag ska vara barnvakt åt söta Emil och Dennis och sen förhoppningsvis ut på en drink bara. En lugn lördag helt enkelt! Mysigt.

Föresten, filmen vi såg igår var Lost in translation och jag kan faktiskt itne förstå vad alla tycker är så bra med den, den var liksom medioker genom hela filmen, inget som höjde spänningen någonsin, när den var slut vare ba "men, det har ju inte hänt nåt än". Men som tur var hade jag gott sällskap och päron mer att dricka, mums.

Fyfan, alltså snart ska ni få mera djupa inlägg, promise.. men det är svårt attt alltid producera.

Keep it up sålänge
Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0