heihei

Åh, jag vet att jag e keff på att skriva, men har inte haft inspiration nog. Alla hjärtans dag blev helt OK, var barnvakt och sedan åkte vi hem och mös, man blir så sjukt utmattad av barn *gammal* men haha ja.. blev ingen drink alltså, men det gjorde inget :)  Eftersom jag ska börja träna på Friskis så har jag köpt en bok som jag ska skriva i när jag har tränat, typ hur det har gått och sådär, najs huh? Får se hur det ska gå, är sjukt motiverad iallafall! Alltid någonting.

Jag, M och Rosse var i NAcka idag och kikade runt och åt goda räkmackor mm, gottis. Nu ska vi bara mysa och kolla film och äta godis som vi har inhandlat.. känns lagom.

Later
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0