all i want is pangpangpang

Jaha, då var det som vanligt. Är hos far min och han tjatar om att jag ska skaffa jobb så att jag blir arg sen blir han snäll och bjuder på godis, man vet ju inte vad man ska tro! Iallafall har mitt humör banat upp och ner idag, kanske beror det på att jag är av kvinnligt kön eller att jag bara åkt känslomässig berg och-dalbana idag?  Nu ligger iallafall zoé --> här brevid mig och myser, det värmer i hjärtat! :) imorrn vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom att köpa gymkortet som jag inte fick köpa idag för att deras datorer inte funkade, tji fick jag för att försöka bli fit for fight liksom!  Anywho, måste plugga lite till grafisk C imorrn, prov på tryckeri, KUL.. Haha fyfan vilken whinare jag är, få för mig, vad vill ni läsa om? Mer musik, mina texter, mer bilder (som jag kommer lägga in ikväll) eller nåt annat?

Dagens låt:
M.I.A - paperplanes

Kommentarer
Postat av: Momo

Jag vill se bilder på dig och läsa om dig =D

2009-02-16 @ 20:49:39
URL: http://momos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0