you've got to pump it up

Haha alltså min pappa har börjat prutta så mycket, vet inte om det beror på åldern eller de tyska generna? som att tyskar pruttar mycket? eeh. Anywho så la han värsta möken i köket, typ "lägga möken i köket, SÅKLART!" ni vet petterlåten? haha fyy..

Måste bara få klaga lite på jobbet, alltså själva jobbet i sig är väl helt OK om man inte började HALV FUCKING SJU på morgonen.. liksom money i need men fan behöver ju lite sömn också ba give me sömn? Märker ni att jag inte sovit n¨t inatt nästan? Flummat hela dagen! Har två dagar..... tills jag e ledig 4 dar och sen jobbar igen -.-  Försöker psyka mig själv och sjunga "money money money" om och om i huvudet, verkar dock inte fungera.

Iallafall, wanna send my love to my austrailans Maleen and Aundrea (typ så det lär låta på engelska?) hehe.. Och til my brother in crime Kasper, you'r in my head dude (ses snart? abstinensabstinensabstinens :S) NU ska ni få slippa mig, bye loves /Isa to the fucking tired bella


Smygis;
Dagens låt:
Leona Lewis - Bleeding love (Efter och töntigt i know, but i can't help diggin' it G's)

Kommentarer
Postat av: melle

om jag ska skriva mer måste du också göra det!!!!!!!!!

2009-08-06 @ 00:32:57
URL: http://melicat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0