tonight tonight it's me and you

Nu är det inte långt kvar.
Vaknade runt 11 idag, drack lite te och sedan duschade en snabbis. Markus ska göra om i sitt rum så medans han, johan och rosita var och kollade på färg och grejer så gick jag runt i skärholmens centrum. Första intrycket var att det var bra, men när jag gick runt ett tag så tyckte jag att det inte alls var så bra, mycket butiker men inte alls butiker jag gillar nästan. Köpte iallafall ett linne och lite trosor på topshop, ääälskar linnet!
Nu håller dom på att spackla och slipa här och jag sitter och bloggar som vanligt *hehe*. Ikväll blir det inglorious basterds på söderbiografen, ryktas om snitt 8,6 på imdb. NAJS!




Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh såg den i fredags, den var SÅ bra<3 älskar 2:a världskriget filmer, hatar tarantino... men denna var helt underbar! =)

2009-08-23 @ 20:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0