tack tack tarantino, you've done it again

Inglorious basterds igår. Jag hade hoppats på att den var jättebra eftersom den fått så fin kritik och sådär, och tacka gud, den var FANTASTISKT bra, tyckte jag. Speciellt dialogerna var jättebra, verkar som han lagt ner mycket tid på det och det tackar vi för. Dessutom älskar jag Kill Bill både 1:an och 2:an och man såg att det var tarantino som gjort denna film också. God work.
Men snacka om fail idag, vaknade liksom halv 2? ba WAAH? haha, sömn kräver tydligen mer sömn? Iallafall har jag fått i mig en snabb frulle, hjälpt till att plasta möbler hos Markus och ska snart in i duschen för jag ska byte ett par skor i centrum och kanske kika runt lite :) Skulle behöva en till partyklänning. Just nu ska jag bara försöka vakna till. Fy för att sova för länge :(


Yours truly
Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0