pants on fire

Sak träffa melica ikväll, ska bli skönt att rensa tankarna lite, så himla mycket som snurrar runt i colan. Ni vet när man är resfebrig, nervös, glad, ledsen, rädd, osäker och inte riktigt vet hur man ska bete sig. Just nu är jag mest hungrig och lite smådeppig, vet inte varför, lite sån dag idag. Väntar på att pappa ska plocka upp mig, ska nämligen bo hos honom några dagar nu. Fyller år på måndag, men det känns obetydligt, vet inte varför, men jag ser liksom inte fram emot det, är mer likgiltig. Känns som kroppen behöver äventyr och nya intryck, är lite trött på sveriges vardag. Får se hur det känns ikväll efter melicapromenaden. Tack gud för att hon finns alltså. Saknar kasper också. Malin och andrea likaså. Hua.

Kommentarer
Postat av: Momo

sv: hehe, tyvärr vart det ingen större skillnad =( Är bara att låta det växa, så kommer du se skillnad nä du kommer hem :D fattar att du är nervös, jag skulle skita på mig flera gånger om tror jag ^^ kramiizz

2009-08-26 @ 21:33:02
URL: http://momos.blogg.se/
Postat av: andrea

jag lovar dig nya intryck och en MASSA fun! vi kommer ha det sååå kul- cant wait! PUSS

2009-08-27 @ 03:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0