inte mycket idag

Hej cupcakes :) Har inte bloggat idag eftersom jag inte haft lust eller tillfälle riktigt. Vaknade runt 12, åt lite frukost och duschade, sedan åkte jag och M med M's mamma och levererade lite åt en av hennes kundet och sedan ut på ekerö till Rosenhills musteri. Det är ett supermysigt ställe som har lite lunch, egengjord äppelmust och så kan man plocka äpplen, björnbär, sallas och tomater och grejer att ta med sig hem. Vi var väl tillbaka hemma hos M vid 5, åt middag och kollade massa på weeds (bästa serien) sedan åkte jag hem. Har suttit på balkongen och druckit te med mamma och pratat om allt mellan himmel och jord och nu sitter jag här :)


Jag vet att det är en herrans massa egobilder på mig från i fredags men jag vill visa en till som gör mig mer rättvisa;



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0