highwayman

Nu har jag dammsugit hela lägenheten, rensat kattlådan(!) och druckit oboy = nöjd isa. Känner mig som värsta hemmafrun ibland men då påminner jag mig om att jag faktiskt är 18 och SKA göra sådana saker, sånt som vuxna gör. Då går det lättare. Föresten, måste tipsa om en jättebra låt Hoffmaestro - So into you it is good i tell ya. Nu är det exakt en vecka kvar tills jag åker, skräckblandad förtjusning. Längar tills jag står där i surfers paradise och ser mallan och andrea stå där och vinka :) DÅ kommer livet vara w-o-n-d-e-r-f-u-l. Däremot kommer jag sakna alla mina fina vänner här hemma, och Markus. Fina fina Markus. Usch, vi har aldrig varit ifrån varandra mer än 10 dagar, hur ska detta gå? Det MÅSTE gå. det kommer gå. fast det blir svårt. Nu ska jag nörda lite i PS4 och se ifall jag kan mixa iop nåt fint. På tal om fint, kolla mina nya tights (tänk bort min mongomin):




XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0