happy b-day myself

Tjoo alla bitchez and hoez.. eller vänta nu. Är jag för gammal för sådant "ghetto tugg"? Näää, fyfan man trodde alltid att man skulle känna sig så jävla vuxen när man var 19, men vet ni vad? Jag känner mig inte ett dugg vuxen. Det är en myt. Jag tror jag alltid kommer tänka att "när jag fyller 20, då kanske" och så fortsätter det hela livet ut liksom "men nästa år kanske". Men äh, inget å gnälla över?
Blev iallafall väckt tjugo i 8 imorse(!) liksom jag somnade 3 haha. Fick en finfin resväska och så fick jag en födelsedagsglass av melica, kalasbra! Dessutom fick jag köpa en frank's för pappas pengar, ba YES, VICTORYYY!! haha det rules att fylla år ibland.. förutom när man måste öppna paket inför alla *svenneblyg* anywho ska jag till Markus och mysa sen, det blir en bra dag tror jag! Kärlek till kasper som är där ute på haven och fiskar. Skivan du postade till mig var helt helt helt awesome. BARA bra låtar. det tackar vi för. Grattis till mig och fridens liljor kära vänner.


Kommentarer
Postat av: Patrik

FRANKS!!!! me want :D

2009-08-31 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0