day of today

Gó morron go morron kära vänner! Jag är nyvaken, eller ja "halvtimmesnyvaken" iallafall och meningen var att jag skulle ut och gå. MEN, kommer inte riktigt hinna det eftersom jag ska vara i stan vid 1 och knappt inte vaknat än *hrm*. Ja så är det iallafall.  Vid 1 ska jag möta mamsibullen och vi ska äta lunch tillsammans och så ska vi planera lite inför lördag då jag ska firas *hehe lycklig födelsedagsflicka* även fast jag inte fyller år försän 31a. Så är det när alla ska kunna samtidigt. Vid kl 5 ska jag möta ingmar på café string och sedan ska jag hem till M och mysa eftersom han bor i farsta och jag ska på kräftis i farsta imorgon passar det perfa! Awesome right? Stay tuned. Yours truly /Isabella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0