Achtung; Freitag!

Fredag, tack äntligen liksom ;) Nä, sanningen är att det har gått snabbt!

Måste berätta vad jag drömde, jag tyckte iallafall det var skumt.

En tjej i min klass och hennes två kompisar hade tagit mina hörlurar när vi tältade och jag frågade om jag kunde få tillbaka dom, då sa hon att dom va hennes. Jag sa: "På Mammas?" och hon sa: "Din mamma är en crackhora", och jag sa:"Men jag menade inte så, jag ville bara att du skulle lova." Knäppt.

 

Nu ska jag iallafall snart iväg och vara barvakt efter 1,5h "powernap", sköönt!

 

Föresten, hittade en CD som jag hade glömt i min resväska när vi kommit hem från Miami. Den fick jag när jag handlade på urban outfitters och hade massa okända artister, därifrån kommer dagens låt;

Matches - wake the sun

 

Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0