Tidig morgon, sen kväll?

Lite från i lördags.
Åh fy, att gå upp vid 05.45 på en lördag för att åka och jobba är inte det roligaste kan jag ju säga.
Men i ottan klev jag upp och gjorde mig i ordning för mitt ärofyllda jobb som frukostvärdinna på hotell Hellsten. Ja, kort och gott så gick det väl bra förutom vissa komplikationer då. Men det jag hade sett fram emot var kvällen, för först skulle vi fira min lillasyster som fyllde tonåring = god middag! Sedan skulle vi ( Jag & min man) till Harry B James där vi skulle träffa Momo, Jonny, Carro och Robin m.fl. för en bandit unsigned "konsert".
Väl där så väntade vi, och väntade lite till, och liiite till och när dom inte hade börjat 30 min efter sagd tid så gick jag & Markus.
Kvällen spenderades på Toxic istället och trots mitt opepp efter Harrys så blev det en bra kväll med dans :) allt tack vare mackan!

Men utanför Harrys stod denna fräcka jägermeister bilen;

(dock tagen med sugig kissmobilkamera)


Isabella


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det är en tröst såg inte jag heller så mkt av banden! Ingen större aning om varför... Menmen, kul att se alla andra igen =D

2008-09-22 @ 21:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0