Suck för morgonpigga elgubbar

Haha, alltså mm så mysigt. Idag ( min lediga sköööna onsdag) så tror ni inte dom kommer klockan 08.00 och ska sätta in bredband så jag är tvungen att gå upp och dom borrar så öronen bara vill gå sönder? eehehe.. livet är underbart!

Nämen sanningen är att det var bra, har hunnit skriva våran projektplan och så har jag varit ute i det fina vädret, (påväg till McDonalds) :$ och klockan är bara halv 2, underbart.

Så idag ska jag vara kvar här hos min man, åka hem och äta mysmiddag med mor min och ta det lite lugnt bara så jag är laddad inför helgen. Då sker följande:

Fredag: Skola, sedan barnvakt hos Markus pappa, vi ska passa hans söta småbröder Emil & Dennis och sedan mysa på hans våning (Han har ett helt eget våningsplan med kök, badrum och sovrum, Lyx?)
Lördag: Utgång med födelsedagsbarnet Melica
Söndag: Vila inför nästa vecka ;)


MvH en väldigt snygg isabella ;)

Känns bra att detta är det första ni ser av mig, men vafan, lite får man la bjuda på sig själv. Inte sanT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0