Höstromans

Åh, ja! I fredags var jag då barnvakt, vilket var jättemysigt men herregud så trött man blir, däckade vid typ 10, både jag och Markus. Men på lördagen var jag piggare, kom hem typ 10 på morgonen och höll mig på mitt rum (min mamma hade någon läskig snubbe här) ett tag. Sedan åkte jag till staden för att köpa en present åt MELICA som fylle 18! HURRA!
Så det skulle såklart bli utgång. Så jag, melica, dennis, tobbe och robin håård tog oss till nivå för att föra lite, sedan gick melica, dennis å robin till viperroom och jag och tobbe till toxic. Det var askul, dansade i typ 2,5 tim till halv 2 då jag blev ashungrig och mötte upp Markus å hans kompisar erik, filip och jonas. Fick en korv med bröd och en festis, VÄRT!
Och igår bara tog jag det lugnt, mest för att jag knappt kunde gå på mina fötter efter att ha dansat i 2,5h i gögklackat, aouch!

Och idag hade jag en lektion men eftersom vädret var så fint nu när jag kom hem så gick jag ut och fotade lite :) hur mysigt som helst! Snacka om skönt väder, helgad vare hösten gott folk!

Dagens låt;
Beatles - Let it be



Fridens Liljor

Kommentarer
Postat av: Kappe

Kul att du bloggar :)

kunglig avslutningsfras dessutom :D

2008-10-01 @ 15:09:17
URL: http://metrobloggen.se/kappe
Postat av: Anonym

Nu borde du uppdatera lite oftare!

2008-10-02 @ 19:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0