för(troll)ande ögonblick

Jag vet att jag har skrivit 100 inlägg idag, (okej snarare 3) men en sak slog mig för ett tag sen, allt kan förändras på ett ögonblick.
Ena sekunden kan man sitta och må hur bra som helst, livet är underbart, medans nästa sekund så kan allt falla samman. Typ, ett exempel, du kan sitta i skolan, så ringer någon och säger att din mamma har dött. Du bara faller. Helt sjukt! Jag är så jäkla nojig att nåt sånt ska hända. Eller ja, jag är nog mer nojig att the grudge ska komma och ta mig, men näst efter det.


Btw. Så satt det en man framför mig på tunnelbanan idag som såg exakt ut som ett troll, kort, tjock och med världens största näsa, alltså en riktigt STOR näsa. Saknades bara fluffhåret och en svans!



och dagens låt är;
Bob Dylan - Don't think twice it's alright


Sleep tight.
Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0