we built this city on rock'n'roll

För tillfället så är Jefferson starship - We built this city (on rock'n'roll) min favvolåt, eftersom jag som så många andra gånger gärna drömmer mig bort till på scen där jag står i värsta glamrock kläderna och äger scenen. När jag tänker på det får jag rysningar genom hela kroppen! Och än en gång får jag dendär känslan att jag vill ha en speciell stil, alltså att jag bara ska lyssna på rock, vilket är omöjligt eftersom jag är en sådan "winnerbäck-tjej" men jag var så förut. Det var nåt jag hade fått för mig att jag bara kunde lyssna på en genre och klä mig efter den stilen för det var så man älskade musik "på riktigt". Men nu i efterhand låter det ju lite löljligt, även om jag lyssnar på allt från Enya till Nightwish till Lady Gaga så kan jag ju älska musiken på riktigt även om jag inte bara håller mig till en stil. Haha.. ja, så knäpp man kan va.
På tal om det! 

Det finns ca 3 saker som definierar släkten Frank (jag är en frank):

1. Man har anlag att få en riktig jävla köttbullekropp (suck att man inte fick mammas slanka kropp)
2. Man kan omöjligt komma försent, jag är hellre 15 min tidig än 1min försenad
3. Man har en enorm kärlek till korv såsom t.ex. salami, tyskar ya know ;)

Eftersom we built this city blir dagens låt (såklart) så kommer här en bild på det enormt snygga bandet;)


hare gött!
Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0