Onödigt #1

Just nu sitter jag och sjunger med i Anna ternheims låt Shoreline medans regnet strilar ner här utanför. Dessutom är det sjukt konstigt ljus ute, ser ut som man tagit kort i sepia typ. Fräckt.
Pappa plockar upp mig halv 4 för att åka till eriksdalshallen och kolla när hammarby tränar eftersom han ska skjutsa mig till mamma sen :) snäll far man har!

Alltså, jag har suttit i 40 min och försökt öppna mina dokument om naturkunskapen som jag har prov på på onsdag, men om det inte funkar är det väl inte mer än rätt att man låter bli att plugga? hehe.. det måste vara ett tecken.

Istället ska jag lyssna lite på bra musik och drömma mig bort som jag alltid gör, lite som J.D i scrubs, fast mina handlar alltid om samma sak, att jag är den som sjunger och att jag är en sjukt bra musiker.. i wish liksom. Men, jag tänkte att eftersom jag inte lägger in bilder så ofta eftersom jag b.la. inte vågar ta med mig min systemkamera ut på krogen så lägger jag in lite randoms som jag tycker passar så ni får nåt att kolla på. Kan tänka mig att mina texter blir liite dryga att läsa ibland eftersom dom inte innehåller så mycket intressant ;)
Here it comes:


1. Jag och Melle, världens finaste vän! 2. Jag och M<3 3. Haha, carro, jag och momo en anings på lyset 4. Bråkiga jeff som man ändå måste tycka om :) 5. Jag och katten :D 6. Jag och världens bästa vän Robin! 7. Min sjukt helvetes snygga vän Malin, trots att hon bytt stil litegrann så är hon fortfarande sjuukt snygg *avundsjuk* hehe...lyckis.


Jag ser ett regn som faller.
Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0