Day one, check!

Ja, första dagen flöt förbi snabbt med en film och lunch på flavour.
Dagen topp hittils var definitivt att prata med My dear moomz, saknar henne som tusan!
Alltså, man tänker inte alltid på hur viktigt det är att verkligen hålla kontakten, även om man inte kan ses jätteofta så kan man ju iallafall bara höra av sig för att se hur det är. Man tar nog varandra lite för givet liksom.
Men jag är glad att jag har såna AWESOME vänner. Tack gud!

Idag ska jag s-l-a-p-p-a! Har sovit cirkus 1 timme inatt, snacka om att jag har vänt på dygnet haha.. Ja. Hehe. Så jag var ju inte så superpigg på att gå upp till skolan imorse, men a woman gotta do what a woman gotta do, right? Jag fick ju trotsallt lunch, och mat är ju vägen till lycka? ;)

Hörs snart.

Kommentarer
Postat av: Mooommz

u made my day (L)

2008-11-03 @ 22:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0