Treat och huset, haha lyckat?

Igår skulle vi först gå till treat, fråga mig inte varför, mest för att det kanske är ekonomiskt och bra? Men istället hamnade vi på limerick och det var hur mysigt som helst. Halv 11 spelar en trubadur där, nivet han som brukar sitta på drottninggatan? Sjukt duktig, spelade bla. wonderwall, U2's I still haven't found what im looking for och Take me home (west virginia)! Hur kul som helst, och trevligt. Ibland är jag bara inte på klubbhumör.
Iallafall så skulle vi ju på klubb ändå tillslut och hamnade på huset, vi var nog där i typ 2 min (slapp betala inträde även fast klockan va typ 12) sen såg jag både Leffe, kalle, nicke, janina och jonas, så medan M gick med sina kompisar till Temple så stannade jag ett tag och dansade, det var kul! :)
Sen gick jag låångsamt till Temple (hade klackskor, AJ!) och drog med mig M hem, tack gud för det! Jag var hur trött som heslt.
Iallafall en lyckad fredag.

Idag ska jag ut med Amanda, tjooho! bara ladda om! Men först ska jag se hammarby handboll spela champions league och kolla på pappa när han ser sådär liten ut nere på plan (Han är lagledare)!

P&K
Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0