Stoppa dig

inte mycket att skriva om helgen, har somsagt jobbat hela helgen, och ja.. pengar är ju pengar men det är inget jobb jag skulle ha heltid, DEFINITIVT inte.. anywho, det finns faktiskt en sak på jobbet som jag finner mycket underhållande. Gissa vad? Jo att spruta. Haha.. alltså spruta, hehe, nejmen praya då. Ni vet sånadär flaskor med rengöringsmedel. Trots min fobi mot pedantiska människor så måste jag erkänna att när jag sprayat och torkat hela köket på jobbet och det skiner sådär fint så blir jag lite stolt, eller iallafall lycklig.
 
Skönt var det iallafall att vara ledig idag, även om jag vaknade klockan 9 av mig själv(!)
Sen åt jag och M lite frukost och tog oss ner till centrum för att kika lite och sedan äta lunch. Och nu sitter jag här med en apelsin som jag försöker övertyga mig om att jag är sugen på. Lyssnar på Veronica Maggio och ska jobba lite med tidningen till P&F. Någon som har något tips om vad ni skulle vilja läsa om för artist eller slags musik?

Dagen låt är iallafall;
Lisa Miskovsky - Sweet misery

Dags att ta tag i saker.

Fridens liljor
Isabella

Kommentarer
Postat av: Patrik

Skriv om din absoluta favorit artist :)

2008-11-17 @ 22:21:18
URL: http://patrikbloggarintepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0