old school friday

Js, den som suktar efter mycket mister ofta hela stycket. Det kanske skulle kunna vara en passande fras för mitt frisörbesök. Jag blev inte nöjd, det blev inte bra, jag blev ONÖJD, som fan. Grejen är att jag brukar inte bry mig så mycket om saker, men min "nish" med mitt utseende är mitt hår, och hur töntigt det än låter blev det så fult att jag grät när jag kom hem. Jag kan knappt sätta upp det i en tofs. Och jag är inte en sån som passar i korta frisyrer, belive me!

Anywho, efter att ha varit sur och ledsen hela kvällen igår så vare bara get over it babe. Man kan ju inte va sur hur länge som helst, detväxer ju trotsallt ut någon gång. Även om det tog mig asalång tid att spara ut mitt hår :( SÅ! nu ska jag sluta whina.

Idag har jag vart på SAKO-mässan i älvsjö, och inte blev man klokare av det inte, snarare tvärtom. Men man fick ju godis iallafall ;) Sen åkte jag och M hem till honom och kolla film och tog "powernap" (i 2tim dock, hehe) sedan har jag varit med Melle. Kollade på deras handbollsmatch och nu står hon i duschen och jag sitter här, old school friday, precis som det brukade vara, fast då spelade jag också. Så nu ska vi mysa, sen ska jag hem och äntligen få sova under mitt underbara fantastiska duntäcke. Tack gud för att det finns! 

Ja, imorrn ska jag vara med M och sedan på "dubbeldejt" om man får uttrycka sig så vuxet, egentligen är det mer en "dubbelbio" men det föregående lät mer spännande, met mystiskt och nytt på något sett, gått 4 stycken på bio har man ju gjortförut, icke så nytänkande. 

Iallafall, have a nice friday, i know i will :)
Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0