OIÅAGHFiogf

Nu är det nog. Jag orkar inte mer. Och nej, jag är inte tpl men så jävla trött på allt skit!!
Trött på astjatiga och otrevliga "plast-mammor" jag e trött på att lukta päckobert efter att ha blivit nersprutad av champagne på en fest jag inte ens ville va på coh jag är så trött på MIG SJÄLV!!!
jag fattar inte att jag aldrig lär mig, jag har gett det så jäävla många chanser nu och ändå så fortsätter jag! Dom är inte taskiga, dom är inte tråkiga, dom är skitsnälla men det KLICKAR INTE. Det är mig som det är fel på, jag bara tappar latförmågan, självförtroendet bara dyker till bottens botten och jag är framförallt så jävla tråkig. FUCK ME, jag hatar mig själv.. Så många gånger nu, och här sitter jag, igen.
FANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFAN!!!!!!!!!!!!!1


Jag fattar inte VAD SOM ÄR FELET!!!!!!11
..och jag vet inte om jag ska skratta, skrika eller gråta.


FAAAAN

Kommentarer
Postat av: Patrik

Låter som du behöver lägga dig på sängen, lyssna på den låt du tycker mest om. När den är slut sätta på dig mjukiskläder och krypa ner under täcket, kolla på en bra film och svulla choklad. Sen när du gjort det så känns det bättre. Det brukar jag göra!

2008-11-01 @ 01:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0