Obryrsamt? Äh, oba!

Ja, alltså det där med att designen försvann skiter jag faktiskt i, verkar som att det är meningen att bloggen ska vara ful. Det är ju ändå texten som är det viktiga, right?;)

Irritation och ofokus beskriver väl dagen ganska bra. Jag älskar att sätta o framför ord, som obra, det är ju mycket mer beskrivande än dåligt, iallafall när någonting inte är dåligt men ändå inte bra, obra helt enkelt.
Iallafall, idag har jag haft noll fokus i skolan, vilket inte gynnar mig särskilt bra eftersom jag nu ligger ca 3 timmar efter i Grafisk C. Suck. Men efter skolan mötte jag iallafall upp min systeryster för att köpa presenter till mor min som fyller på måndag. Det blev en brödrost, duntofflor och en bok. Hope she'll like it! Ja, efter det lockade syrran med mig hem till henne där vi åt lite mat och chips, drack mjölk och kollade på room service, ni vet sådär lagomt mysigt :) (inredningsprogram är min hemliga kärlek).
Mer än så har jag inte gjort idag, borde pluggat historia men duktiga jag har ju helt slarvat bort min bok, typ hejdå 200kr i onödan men ja, vore väl inte jag annars?



Dagens låt;
Smashing Pumpkins - Killer in me


Nä nu ska jag mysa med lite musik.
Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0