Ny dag, nya tag!

Idag känns det bättre :)
Fick lite uppmuntran av min underbara M igår, så då blev det mesta bra igen!
Idag är det tillochmed sol, vilket absolut hjälper tråkiga tankar att försvinna.
Anywho, idag vet jag inte vad det blir av mig, blir nog mest att ta det lugnt och kanske någon film as usual när man e seg från gårdagen.

Men jag längtar redan till nästa helg då följande är planerat:
Fredag: (Hoppas) Andrea, Mallan, Fanny & Jag på 90's på Riddarkällaren, typ sjutk kul!
Lördag: Ut med Momo :D Världens vackraste flicka <3

Och föresten, har ni tänkt på en sak?
På hösten, tycker iallafall jag att känslorna man har får ett helt annat djup. På sommaren har jag mest glada känslor och grubblar inte så mycket över någonting egentligen. Men på hösten, då får man ett helt annat perspektiv på saker och ting. Det är nog positivt för min del, jag brukar faktiskt tycka att det kan vara ganska skönt att få vara lite nere, att inte alltid vara på topp! 

Med det sagt vill jag önska er alla en trevlig dag.

Med all min kärlek.
Isabella

Kommentarer
Postat av: Mooommz

JAA!! :D är fett pepp! <3

2008-11-02 @ 21:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0