kreativ, javisst (1 gång om året iallafall)

Ja, idag har man ju ådstakommit mycket haha.. Alltså, jag har typ inte gjort någonting, eller ja, ätit har jag ju gjort, as usual ;)
Nämen, jag har faktiskt plockat fram min kreativa sida lite och ritat, både ritat av M och mig själv (klyschigt ey?) men ändå. Ibland behövs faktiskt lite sådant med tanke på att vi i skolan alltid måste jobba på datorn mestadels, med PS, indesigt, illustrator och sånt. Må vara kul till en viss del men jag är nog mer måla-på-riktigt-tjejen och inte sitta-framför-burken-och-klicka-tjejen.

Dessutom harjag fixat med mitt hår litegrann, det är vanligtvis spikrakt och jätteplatt men kolla här:


Lyckades få det att ha lite volym åtminstone.
Jaja, intresseklubben antecknar?

Isabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0