Kö för att få drömma?

Jag vet att jag inte är den bästa på att skriva men denna vecka har jag varit så sjukt trött! Har precis sovit 2 välbehövda timmar, hur skönt som helst! Men jag tänkte en sak om drömmar, tror ni inte att det skulle kunna vara så att när man somnar så får man stå i kö för att få drömma? Alltså, när det är många som sover på natten så drömmer jag iallafall mest framåt morgonen, det kanske är för att jag stått i kö ett ganska bra tag, och dom som inte brukar komma ihåg vad dom drömmer kanske var otåliga och aldrig orkar stå i kön för att få drömma? Jag tror att det kan vara så!

Anywho, jag ska snart äta några mackor och sedan åka hem till M och hålla honom sällskap när han packar, sedan ska vi ut :) Jag ska ha min superfina plommonlila/vinröda(?) klänning med stövletter, strumpbyxor, knästrumpor och min nya fina lilla partyväska ;)

Ha en underbar fredag gott folk!

Auf wiedersehn! (visste ni att tyskt blod rinner i mina ådror?) ;)
Isabella

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag tror man drömmer hela tiden under natten, fast man minns bara det man drömmer precis innan man vaknar för att man sover så lätt just då. Det är min teori :)

Haha, så du är en stolt tyska? Själv får jag nöja mig med polack blod.

2008-11-07 @ 18:38:59
URL: http://patrikbloggarintepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0