Hotpantsmelle

Haha ja, nu ska jag berätta för er om någonting som ligger mig varmt om hjärtat.
Denna konstiga? flummiga? otroligt fräcka? iallafall inte normala tjej(!) MELICA.

Som jag tidigare skrivit så har jag spelat handboll ungefär lite mindre än halva mitt liv. Det var där det skedde, när jag skulle byta från Spånga HK till IK Bolton. I Bolton var jag väl lite av en outsider först, vilket inte var så konstigt eftersom alla kände varandra, men Melica blev min vän :) Sedan dess har vi hängt ihop och vi har väl kallat varandra för stjärnsystrar, soulmates, bästisar, ja allt! och allt stämmer dessutom. 
Någon gladare filur än henne är nog svår att finna.
Såklart umgås man väl väldigt flitigt under första tiden i en ny bekantskap men eftersom har vi umgåtts lite mer ibland och lite mindre ibland, men en sak är säker. Det kommer alltid vara jag & hon :) PUSS

Här är hon gott folk:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0