Hard work work

LÖRDAG WIIHOeehm..nej. Ja, jo det är ju så att jag varit uppe sedan klockan tio i 6. Vilket är lika med tidigare än om jag skulle åkt till skolan. Jobbat. TJOHO pengar..visst. Men ändå jobbigt, försök föreställa er att gå upp INNAN klockan slår 6, alltså 05.00-talet uschiamej, dessutom åka och diska och städa en hel dag tills klockan halv 2. Kul! Om jag skulle gissa vad klockan är skulle jag gissa på typ 23 men klockan är inte ens halv 7. Det är sjukt!

Annars är jag på bra humör idag, av någon anledning känns livet riktigt gött! Har varit hos M och skött om honom lite och köpt honom några piggelin :)

Orkar inte skriva mer idag. Ska äta och kolla på Madagaskar och lite Animal Planet ;)

Puss
Isabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0