*HäÄällLJjj* erhm..

Woho imorrn är det FREDAG :D tjoho!
Jag måste verkligen ta vara på den här helgen för nästa helg jobbar jag hela helgen, vilket suger för jag hatar att jobba som frukostvärdinna, det enda man gör är att plocka disk, och mer och mer, lägga upp lite skinka, städa, plocka mer disk och städa lite MER, usch! Får typ ångest när jag vet att jag ska jobba, it sucks man. Men iallafall, denna helg har jag planerat:

Fredag: Gå ut med M, ta en drink och kanske gå och dansa.
Lördag: UT MED MOMIEZ :D
Söndag: Göra frukost till pappa (farsdag ju), hur pigg jag kommer vara vet jag inte men det är ju bara fars dag en gång om året så..

Dessutom har jag signat upp mig för att vara med i luciatåget, hur det nu gick till eftersom jag egentligen inte vill haha. Till råga på allt skrev jag att jags ka vara lussekatt, hur fan blir man en lussekatt? Äh, det löser sig! :)

Nu måste jag fortsätta med min supertråkiga uppgift. Urb, yall know right?

Hard work work.
Isabella

Kommentarer
Postat av: andrea

:D hahaha vad rolig du är , jag vill också vara lussekatt!

2008-11-06 @ 18:58:07
Postat av: Patrik

lussekatt... hmm, det är väl bara kleta in dig i deg? :D Eller så gör du en dräkt som ser ut som en lussebulle. Så har du den på dig :P

2008-11-06 @ 19:52:54
URL: http://patrikbloggarintepa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0